17 august, 2023

o oarecare intamplare

 In general imi plac lucrurile clare. Ma feresc de aluzii, sugestii si presupuneri. Pentru ca am experimentat asemenea situatii si stiu ca fiecare participant la o discutie poate intelege ce vrea si nu situatia in sine, pentru ca apar tot felul de asteptari nerealiste si cu siguranta cineva va fi dezamagit. Si uite ca de astea mai am parte uneori.  De regula, cand intr-o discutie care se presupune a fi de afaceri se flutura iluzii si baloane de sapun frumos colorate de genul: si cand va fi ...., vom decide impreuna...(dar esti unic actionar in firma), si magica formula „milioane de euro” imi apare in minte o imagine cu un magar ce merge cu un morcov in fata, si atunci ma retrag, normal. Nu imi plac baloanele de sapun decat in joaca copiilor. Nu imi plac promisiunile fluturate ca sugestie pentru un „viitor glorios”. Si atunci cand o discutie practica abunda de imagini ale „viitorului glorios” mi se pare fie ca povestea e colorata mai frumos decat este, fie exista o problema de comunicare si atunci e o mare problema. Cu atat mai mult cand una din persoanele implicate are obiceiul sa ascunda realitatea sub o imagine frumoasa, ca o fata de masa pusa peste dezordinea de pe masa. Si ca o confirmare a faptului retragerea a fost o decizie buna, la scurta vreme a aparut incercarea de manipulare prin vinovatie. Pe principiu „e alegerea ta dar uite ce ai pierdut” unde s-au fluturat iarasi informatii contradictorii dar frumos colorate urmat de rupere totala a relatiei: „sa va fie bine!”. M-a durut ruperea pentru ca acea persoana imi e draga dar sper ca e spre cresterea ei personala. Va ramane in rugaciunile noastre ai sper ca aceasta rupere a puntilor este pentru a reusi sa vada adevarul gol golut. Mie mi se pare ca (sper sa gresesc), in acest moment, fiind prea prinsa de imaginea minunata a unui viitor abundent nu e prea atenta unde pune piciorul la urmatorul pas. E frumos sa speri, sa visezi sa incerci sa iti atingi visele cu mana dar fara a uita sa lucrezi cu prezentul, cu resursele lui. Am facut-o si eu la un moment dar si revenirea la realitate a fost destul de dureroasa. 

Ei îi doresc sa ne revedem peste ceva vreme si acel viitor abundent sa sa se transforme intr-un prezent minunat pentru ea. 

Doamne ajuta!

Un comentariu:

  1. Eu am o vorbă: n-am treabă cu unicornul nimănui, dar mie îmi place să merg pe jos.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.