13 august, 2023

Jurnal saptamanal de dezvoltare personala

Cursul a intrat intr-un maraton de practica. 

Mi se părea ca e usor, asa ca m-am aglomerat pana cand am simtit ca am nevoie de pauza. Nu stiu daca mintea s-a incins sau emotiile s-au rascolit dar am ajuns intr-un punct de oboseala emotionala in care am avut nevoie de pauza. Zilele astea au fost pentru ordonare si odihna.  Am aflat multe despre mine in acest curs si banuiesc ca voi mai afla pana la final. Fiecare intalnire cu o colega indiferent in ce calitate ne-am intalnit a fost o intalnire in care am invatat multe despre mine, despre cine sunt si ce pot. Chiar daca am inceput cursul cu ceva dubii,  acum ma simt pregatita sa ofer si altora din ce stiu, din ce mi-am oferit mie si celor din jurul meu.

De saptamana viitoare voi incepe practica in afara grupului asa ca daca va simtiti blocati intr-o arie a vietii voastre sau stiti pe cineva care are nevoie sa isi puna ordine in ganduri si emotii va invit la o discutie gratuita de 40 min pe messenger sau pe whatsapp. Lasati un comentariu in care sa imi spuneti ca va intereseaza si datele de contact (FB sau nr de telefon) si stabilim o intalnire. Comentariu nu va fi facut public.

In rest ma bucur de ce mi-a oferit Dumnezeu in aceasta luna si astept cu curiozitate sa vad ce va mai veni pentru ca sunt convinsa ca e doar inceputul unui vis devenit realitate. Cand mi-am facut panoul de dorinte acum aproape un an, in joaca si cu o oarecare curiozitate, nu eram foarte convinsa ca e un instrument bun pentru scrierea viitorului. Acum, cand am inceput sa dau jos din obiectivele realizate si sa il vad din ce in ce mai gol, imi dau seama ca e nevoie sa pun acolo vise din ce in ce mai indraznete. 

Si pentru ca luna august a inceput cu vise implinite si sunt recunoscatoare pentru tot ce vine in viata mea, va invit la un program de recunostinta de 21 de zile, care se va desfasura intr-un grup privat de pe Facebook, program ce va incepe pe 16 august si se va termina pe 7 septembrie, intre cele doua sarbatori ale Sfintei Marii, unde vom incerca sa facem din recunostinta o deprindere si poate un obicei si astfel sa privim viata din alta perspectiva. Pentru a intra in grup e nevoie sa fim prieteni pe FB si sa imi spuneti ca va doriti sa fiti in grup pentru a va trimite o invitatie. 

Va multumesc ca imi cititi randurile si ca imi sunteti alaturi in aceasta calatorie numita viata!

Astept comentariile voastre!

3 comentarii:

  1. Corina, m-as bucura daca ai putea pune programul de recunoștință și pe blog.🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o idee. Doar ca va fi cu o zi intarziere din motive de organizare. Multumesc!

      Ștergere
    2. Nu este problema. Eu iti multumesc si abia astept sa particip la acest program.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.