26 august, 2023

21 zile de recunostinta - a 9-a zi


Buna dimineata!

ziua de vineri pentru mine a fost:

- dimineata recunoscatoare pentru trezitul de dimineata, cafea cu citit si gradinarit in liniste

- peste zi recunoscatoare pentru spor, pentru puisorii care deja au crescut, pentru capritele alintate si pentru un moment cu puii de randunele la primele escapade afara din cuib

- seara am fost recunoscatoare pentru toata ziua, cu comanda cu rochii ajunsa, cu bulion, rufe pe sarma, schimbat lenjerii si o baie lunga si parfumata.
 

2 comentarii:

  1. Joi, m-am simțit recunoscătoare pentru:
    - participarea la Sf. Liturghie
    - ieșirea la cumpărături cu mezinul însoțită de povesti și voioșie
    - apoi munca în grădină, privit, cules roade de sezon
    - seara, cina cu soțul și rutina de seară

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi sunt recunoscătoare pentru că
    Dimineața: m-am trezit foarte devreme și am terminat de gătit înainte să înceapă căldură
    Amiază: ne-am relaxat la un film vizionat pe Diva Tv, după care am mers la slujba de hram Sfântul Fanurie, la sfârșitul căreia am împărțit plăcintele făcute de copii
    Seara: participare la masa de hram, unde ne-am întâlnit cu multe persoane pe care nu le mai văzusem de mult timp.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.