09 ianuarie, 2023

Bucurii de ianuarie - 1

 Provocarea o gasiti la Irina iar la MNiko gasiti inspiratie. 

E o provocare pentru prima luna a anului cand nu am lasa nici magia sărbătorilor de iarna să plece de tot dar parca se simte și acel suflu de nou inceput, de start in noul an, un inceput plin de entuziasm dar si de nerabdare, cu seri lungi si zile mohorate. Așa că încercăm să păstrăm recunoștința și bucuria în casele și în sufletele noastre.

Rubricile provocării sunt:
- Coltisorul meu confortabil
- Un proiect creativ
- Tratația saptamanii
- Plante/flori
- Lumini si luminite
- Grija de sine
- rugaciune/recunoștință/meditație/jurnal

Prima saptamana din ianuarie, la mine, arata cam așa:
Colțișorul meu confortabil
a fost fotoliu din salon. Fie ca am citit, am lucrat, am vazut un film, un curs sau pur si simplu mi-am planificat activitatile la o cafea, am stat in preajma semineului, ascultand lemnele cum ard sau muzică ambientală.








- Un proiect creativ
este șalul mov pe care aș fi vrut să îl termin de crăciun, dar nu am reușit. 










- Tratația săptămânii

a fost cu fructe. Poate pentru ca am răcit un pic sau pur și simplu bucatele de sărbători au fost un pic cam mult, am avut nevoie de multe fructe zilele astea.







- Plante/flori
o plantă luată de la Lidl de sărbători pentru ca mi-a plăcut cum arata. Are un aer vesel cu vârfurile mai deschise la culoare.








- Lumini si luminite

am rămas fidelă felinarului meu luminat de o instalație mică






- Grija de sine
săptămâna asta a fost despre suplimente alimentare.









- rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal

nu stau prea bine cu desenul dar imi place cum a iesit pagina de jurnal

8 comentarii:

  1. Ce activități frumoase 😊
    Mult spor in tot ce v-ați propus
    Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are culori frumoase șalul tău. Și plăntuța mi se pare interesantă, pare genul acela la care florile sunt frunze de altă culoare.
    O saptămână minunata( chiar daca suntem deja la mijlocul ei)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inainte de toate iti urez un an magic si linistit! Sanatate si bucurii cat mai multe. Sa te bucuri de plantuta! Va admir pentru rabdarea necesara activitatii de tricotat sau crosetat. Eu nu am reusit deloc sa-mi indeltnicesc aceasta activitate de niciun fel. In afara de lipsa bugetului necesar pentru aceasta activitate si timpul ar mai fi faptul ca nu am priceput neam incheierea sau adaugarea altor culori in piesa repsectiva. Cel mai mult mi-a placut acele patratele care adunate iese o paturica haioasa. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un început frumos și liniștit!
    Imi plac culorile șalului!
    Să fie o lună de tihnă și de făcut proiecte, de visat la ele...

    RăspundețiȘtergere
  5. O postare liniștită din care reiese tihna casei și a colțișorului de lucru (sau de odihnă) și frumusețea sufletului tău.
    Îmi place mult salul. Să ai spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  6. La tine găsesc totdeauna o atmosferă plăcută, o gospodărie cu oameni liniștiți, calzi la inimă ❤️👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.