09 ianuarie, 2023

Jurnal saptamanal - 2

 A fost o saptamana de odihna. Am dormit mult si m-am plimbat si mai mult. Doar marti si miercuri au fost zile de smotru, gatit si spalat rufe. 

Ieri am descoperit cat de zpapacita am fost cand am calculat data de fatare a vacii de am gresit cu o luna. Toata saptamana am asteptat vitelul ca sa constat ca va veni abia in februarie. Si tot la categoria zapaceala m-au sunat de la banca sa duc noul meu buletin pentru ca cel vechi a expirat.

Am strans in mare decorurile de craciun. A mai ramas ghirlanda de la grinda din salon si cea de la usa de de intrare. Parca le-as mai lasa un timp.

Vremea a fost frumoasa dar de ieri a inceput sa bata vantul si azi a fost ceata. Pe saptamana viitoare se anunta cam asa:


Saptamana viitoare se anunta tot pe drumuri. Pe langa  schimbat buletinul mai am si de modificat niste acte si oricat de optimista imi doresc sa fiu nu cred ca „dosarul cu șina” a disparut din peisaj. Astea sunt activitati de dimineata. Pentru dupa-amiaza am  o carte foarte interesanta de beletristica pe care am inceput-o si una de lucru cu sinele, un sal pe croset si o rochie de lana pe andrele, plus un sezon nou la un serial pe Netflix.

La voi cum a fost saptamana trecuta?

Si ce planuri aveti pentru urmatoarea?




Un comentariu:

  1. Mi-ar plăcea să văd și rochița.
    Șalul l-am văzut într-o postare mai nouă și îmi place nespus.
    Doamne ajută cu rezolvarea actelor!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.