02 ianuarie, 2023

Zi aniversara

 O zi interesantă. Pentru că de regulă de ziua mea ieșim la plimbare, nici azi nu am facut excepție.  Pe la prânz primesc un mesaj care, pe lângă urarea obișnuită, conținea sintagma „o jumatate de secol”. O urare frumoasă de altfel dar acel „juma de secol” mi-a amintit ca schimb prefixul. Ceea ce mi se pare încă o glumă bună. Pentru că eu mă simt în continuare de vreo treizeci și ceva de ani. Cam de pe acolo am încetat să îmi mai simt vârsta iar numaratoarea a devenit doar o numărătoare. Ziua a continuat cu o surpriză și am primit o invitatie de la câteva doamne la fel de tinere și tare faine. Ziua a trecut pe nesimțite cu oameni frumoși, cu veselie și cu căței. 

A fost o zi frumoasă!

6 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.