18 ianuarie, 2023

Bucurii de ianuarie 2

Nu am reușit sa postez duminică așa că o voi face astăzi. Vremea a fost foarte caldă pentru perioada asta si am stat pe afară. Incă descopăr funcții noi pe laptop și am început noua carte. Cea de crăciun ar fi trebuit să ajungă săptămana asta de la editură dar nu am nici o veste încă. 

Coltisorul meu confortabil

 

Este masa din salon. Aici mi-am instalat laptopul momentan. E în centru casei și pot face pauze scurte cand bucătăresc









- Un proiect creativ

 este rochia portocalie. De fapt am facut un sarafan acum vreo 8 ani si pentru ca partea de jos era putin cam amplă am decis sa il modific și să fac o rochie mai ales ca firul este colorat si se vede mult mai frumos lucrat simplu:








- Tratația saptamanii

a fost ceaiul de răceală. Din păcate nu am poze făcute....



- Plante/flori

Se văd deja firele de usturoi, planta verde si primula despre care scriam în postarea trecută







Aici e vasul cu zambile. Sunt destul de timide.









Lumini si luminite

O lumanare alba care imi amintește de zăpadă:



- Grija de sine
Nu știu dacă se pun tratamentele de răceală, baile fierbinți si frecțiile dar la asta m-am limitat zilele astea.








- rugaciune/recunoștință/meditație/jurnal

Am descoperit lucru cu afirmațiile și un blocaj pe bucurie așa că scriu ...

3 comentarii:

  1. imi place f mult cum scrie Julia Cameron, m-au ajuta mult cartile ei

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, sanatate multa iti doresc si spor la scris la noua carte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt plantele tale, Corina! Timide, timide, dar să vezi ce frumos vor înflori zambilele tale...
    Îmi place atât de mult firul cu care lucrezi rochia. De abia aștept să ne-o arăți finalizată.
    Să ai spor la lucru și multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.