01 ianuarie, 2023

Final de 2022

 Ultima zi a anului a venit cu o dimineață însorită așa cum au fost si ultimile zile ale anului, calde, ca de primavară. E o zi vesela ce se anunță interesantă. 
Privind în urma, 2022 a fost un an bun din multe puncte de vedere. A început cu planuri. Multe și interesante. Se pare ca nu au fost în acord cu Doamne Doamne pentru ca multe din ele ori s-au amanat, ori s-au schimbat. 
Ianuarie a fost luna în care mi-am adunat materialele pentru învațat ca să mă întorc la catedra în timp ce decembrie a fost luna în care mi-am lansat prima carte. A fost un an în care am învățat mult dar nu fizică, un an în care mi-am cautat și găsit direcția, un an în care mi-am regăsit bucuria. 
În februarie am revenit la cărți psihologice sau de psihologie aplicată. 
Martie a fost cu emoții amestecate, cu bucurii și răbdare pusă la încercare, cu oboseala iernii dar și cu revigorarea dată de primavară. 
Aprilie a fost cu sărbătorile Pascale, cu organizarea în grădină dar și cu sărbătorirea a 14 ani de blog. Mesajele primite mi-au dat impulsul necesar pentru marea mea bucurie din decembrie. 
Mai a fost parfumat și colorat, plin de evenimente dar și de treburi. 
Iar iunie a fost plin de culoare și satisfacții în grădină dar și de emoții contradictorii. Și am descoperit o cărăruie ce urma să mă ducă pe calea mea de mai târziu. Cărăruie ce a început să se lărgească în iulie citind și căutând pe net despre vindecarea copilului interior și lucru cu traumele. Activitate ce s-a prelungit și în caniculara lună august
În septembrie, odată cu începutul anului bisericesc au început și cursurile online de vindecare, amenajarea holului dar și proiectul meu de suflet - cartea, odata cu provocarea de a scrie zilnic. Octombrie a fost plin de provocări. Pe de o parte cele doua provocări de pe blog („o postare pe zi” și „caminul meu-  un colț de rai”) iar pe de altă parte amenajarea holului, mașina care s-a vrut „pensionată” și oameni noi și minunați într-un orașel încarcat de tradiții și sfințenie. 
Noiembrie a venit cu recunoștințe și cu electrocasnice care s-au cerut înlocuite sau mutate. Iar decembrie a fost încununarea întregului an cu oameni și locuri frumoase, cu o lansare de carte, cu bucurii de tot felul și s-a încheiat cu o zi de plimbare în aproape toate orașele județului, cu cadouri și multe bucurii!
Un an cu noi începuturi dar și cu finaluri, un an cu binecuvântări dar și cu lecții de învățat. Un an in care mi-am regăsit entuziasmul și bucuria. Un an de care îmi voi aminti cu drag.
Pentru voi cum a fost 2022?

8 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.