14 ianuarie, 2023

Jurnal saptamanal - 3/52

 

O saptămnă cu program destul de încarcat, vreme mohorată și un soi de oboseală.  Nu am bifat prea multe pe lista de duminica trecută in schimb am bifat un drum la Iași, o zi de naștere și au ajuns cadourile de ziua mea (o carte faină și laptop nou). 

Pe saptămâna viitoare vremea se anunță cam așa:






Iar în rubrica cu „de făcut” am trecut din nou schimbarea cărții de identitate miercuri (săptămâna trecută nu a funcționat programarea online și a fost foarte aglomerat) și diverse treburi pe lângă casă în funcție de vreme. 

M-a bucurat săptămana asta să redescopăr unele bloguri mai vechi, a unor doamne foarte faine iar la Ioana am gasit o idee foarte frumoasă - „borcanul cu bucurii”. La mine va fi o cutie în care voi pune bilețele cu bucuriile mici sau mari de peste zi. De crăciun voi desface capacul și le voi citi. Cred ca e tare fain să îți amintești ce te-a bucurat peste an. Când am citit pe blogul Ioanei mi-am și imaginat bucuria recitirii bilețelelor. Cutia mea e ca un dar de crăciun și aș vrea să o pun sub brad la crăciunul viitor.

Săptămâna trecuta am plantat cațiva bulbi de zambile într-un ghiveci care au început să iasă deja. Poate i-a influiențat și bobocul de zambilă primit de la soțul meu zilele trecute și pe care l-am plantat tot în acel ghiveci. Am mai găsit niște bulbi mici de usturoi decorativ mov. I-am pus într-un ghiveci mic și suntem tare curioși ce va ieși. Azi am primit o primulă și bulbi de primavară (brandușe, narcise și lalele) cărora o sa le caut mâine un ghiveci/jardinieră și pe luni sa îi plantez. Am gasit la reducere și butași de muri și am luat 3 buc.  

 Miercuri am fost la Iași, a avut Matei de susținut un proiect, și am descoperit un loc desprins parcă din perioada interbelică. Doar Creangă și Eminescu lipseau. Atmosfera, mâncarea dar mai ales duciurile te fac să îți dorești să revii. Locația e pe Copou și are un nume moldovenesc: „La placinte”. Am mâncat „cușma lui Guguță” - un preparat din clatite, vișine și frișcă groasă. Clatitele cu brânză și sos din miere au fost o mare surpriză dulce. Dacă ajungeți în Iași vă recomand sa intrați. Au și un spațiu de joacă pentru copiii foarte interesant. Îmi pare rău că nu am făcut poze.

La voi cum a fost săptămâna? 

10 comentarii:

  1. Săptămânile de după vacanțe, chiar dacă anul acesta am avut libere numai zilele de 26 decembrie și 2 ianuarie mi se par foarte încărcate, în mare parte din vina mea pentru că înainte de Crăciun începem toți cu ideea de ”lasă, rezolvăm după sărbători” și amânăm cam tot ce are șanse să fie mai dificil. Se adaugă apoi ideile schimbare, rezoluțiile pentru noul an și uite așa se umple lista cu lucruri de făcut mai rău decât de obicei. Sunt totuși relativ în grafic cu toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Nu m-am gandit ca avem tendința să spunem „fac dupa sărbători” dar cred ca ai dreptate.

      Ștergere
  2. Să folosești sănătoasă și cu bucurie laptopul cel nou și să te bucuri de florile tale!
    Doamne ajută să rezolvi cu schimbarea buletinului și cu celelalte treburi de pe listă!
    Da, e destul de făină ideea Ioanei. Cred că mă bag și eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din câte știu usturoiul decorativ crește destul de mare. Eu am ceapa decorativa și am înțeles ca și usturoiul e cam la fel de mare. O am plantata direct în grădină și bulbii au rezistat peste iarna. Ar fi acum al treilea an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie ca sunt bulbi de toamnă deci ar trebui să reziste peste iarna, ceapa e micuță de asta am si pus-o in ghiveci sa vad cum arata. Deja au inceput sa iasă firișoare.

      Ștergere
  4. Asa e Corina. Cand am deschis biletelele, la o cafea, am retrait momentele frumoase de anul trecut. Am mai calatorit putin cu gandul si am luat decizia ca si anul acesta sa calatorim, mi-am adus aminte de bucuria simtita de fiecare data cand am mers la hramuri la diverse parohii, ca si multumire pentru investitiile realizate. E o bucurie pe care o simt in fiecare an cand deschid borcanul.
    Abia astept Craciunul, cand vei deschide cutia cu bucurii si vei impartasi cu noi bucuriile tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare fain si sa recitesc blogul unde povestesc mai putine deci o cutie cu bucurii o sa fie cel mai fain cadou de crăciun - neprețuit.

      Ștergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.