11 octombrie, 2022

Fila de jurnal 11/10

 O dimineata de toamna cu miros de ceata si frunze uscate sfaramate. Soarele se ridica usor si anunta o zi frumoasa. Mirosul de gutui este suav si imi aminteste cat de buna e dulceata iarna. 

 Am si racit un pic sau poate doar alergia mea la umezeala isi anunta prezenta. Cert este ca sunt un pic infundata si imi simt un pic capul greu. 

Ieri a fost o zi frumoasa doar ca au fost intarzieri la ridicarea masinii stricate si nu am reusit sa plecam dupa cea noua. Odata cu masina am trimis si niste electrocasnice defecte. Intentionam sa le tin pentru  reducerile de la achizitia unor electrocasnice noi, dar am profitat de situatie si am decis sa eliberez spatiu (sa fac loc). Astazi suntem un pic blocati dimineata dar cred ca se vor rezolva toate cum e mai bine pentru noi.

Eu am economisit ieri de dimineata si am reusit sa incep curatenia in bucataria de vara. Am pregatit soba pentru aprins focul de acum. Peste vara a fost spatiu de depozitare. Si ca sa o pot elibera a fost nevoie sa reorganizez un pic camara si asta mi-a luat destul de mult timp. Astazi urmeaza sa continui curatenia cu frigiderul si dulapurile de bucatarie si eventual sters geamurile daca nu apare ceva neprevazut. Si vreau sa fac placinte cu branza si clatite cu dulceata pe dupa-amiaza. Nu am mai facut dulciuri de ceva vreme si astazi e un moment potrivit pentru ceva dulce de casa.

O zi de marti  minunata tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.