15 octombrie, 2022

Fila de jurnal 15/10

 O zi superba de toamna. Ieri m-am plimbat pe jos prin oras, mi-am luat un gloss si o masca de fata de la SinSay, o fata de pernuta pufoasa (o folosesc ca husa la un taburet), sosete de iarna baietilor si ciorapi  grosi (60 den) pentru mine de la Pepco apoi mi-am refacut stocul la produse de curatat. 

Ca bonus am baut un ceai aromat cu o prietena si fica ei. A fost o zi de sarbatoare relaxanta. Si mi-a facut bine mersul pe jos prin oras. Am constatat ca nu ma mai "dor" unele locuri sau zone. Chiar am privit totul cu curiozitate si am remarcat schimbarile. Am trecut si prin parc si m-am bucurat de schimbari si de toamna. Am privit cu incantare un grup de adolescenti ce exersau pasi de dans si copiii mici ce alergau dupa frunze. 

Astazi m-am ”relaxat” cu un maldar de rufe de calcat care mi-au ocupat mai bine de jumatate de zi si urmeaza cateva  piese de imbracaminte care au nevoie de mici reparatii. Asta ca sa termin cu restantele la rufarie ca sunt amanate de mult, dar probabil azi le-a veit si lor randul.  Apoi o tura de aspirator si probabil voi termina seara cu o noua sesiune de curs si un film relaxant. In micile pauze de calcat am cules niste gutui cazute pe jos. Poate luni dimineata fac o tura de dulceata. Si tot pentru luni mi-am pregatit un cos de vinete de copt. Probabil voi adauga si un cos de ardei si gogosari....

Azi as mai face si o incursiune in hainele groase. Se pare ca se cam raceste vremea si e nevoie sa le scot, sa le aerisesc si sa le pun in zone mai vizibile si mai accesibile. Dar asta e in functie de timp...

O seara magica tuturor si o duminica binecuvantata!

Un comentariu:

  1. Deja am scos în față aproape toate hainele groase, mai ales pe-ale fetelro dacă tot le-am facut schimb de camere, am profitat de moment să nu ai iau dulapurile încă o data la mână. Si acum mă bucur că am făcut-o că vremea rece deja și-a făcut apariția pe aici.
    O săptămână ușoară să ai.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.