01 octombrie, 2022

Fila de jurnal 1/10

 Si daca e sarbatoare, e zi de plimbare. Vremea e calda asa ca drumul spre Târgu Neamț a fost colorat. Am ales un traseu pe care nu am mai fost. Am avut si portiuni de drum neasfaltate dar peisajul de toamna a compensat. Padurile colorate ne-au insotit tot drumul. Iar la capat ne-a asteptat Humulestiul lui Creanga. Am trecut pe langa ”casa parinteasca” si am intrat in oras. Fata de luna trecuta, orasul ne-a intampinat cu cateva sensuri unice noi, care ne-a facut sa ne invartim minute bune pe la periferia orasului pana am reusit sa revenim iar in centru. Am fost intr-o zona pe care nu o stiam. Dupa ce ne-am terminat treaba ne-am bucurat de vreme la poalele Cetatii. O cafea cu lapte gras de munte insotita de un pisic cenusiu pofticios ne-a facut ziua si mai frumoasa. Si pentru ca manastire din zona le-am mai vizitat, la intoarcere am oprit la o bisericuta de sat foarte frumoasa. Am oprit si in Piatra Neamt si printre altele mi-am luat un dovleac decorativ. Acasa ne asteptau blanosii suparati ca i-am lasat pe afara. Si-au ocupat repede locul in dormitor. Maine e zi de leneaveala si apoi inapoi la treburi de toamna.





6 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.