09 octombrie, 2022

”pusculita abundentei”


 E un program conceput si promovat de Alina Șutu pe FB pentru implementarea unui obicei financiar sanatos. Programul a inceput de curand (3 oct) si dureaza 52 de saptamani. Sunt saptamani in care, in fiecare luni, economisesti o suma de bani. Frumusetea programului e ca iti stabilesti de la inceput ce suma intentionezi sa economisesti si ce vei face cu acea suma de bani la final. De preferat sa iti satisfaci o dorinta personala  dar poate fi si a familiei (o excursie, cadouri de craciun). Si pentru ca e un grup de dezvoltare personala, exista si un set de afirmatii ce trebuie scrise zilnic in aceasta calatorie de 52 de zile. 

Eu, recunosc, ca stau prost la capitolul economisit. Mai strang uneori pentru cate un obiectiv bine stabilit dar pe perioade scurte de cateva luni. Doar ca atunci cand am intrat in ei le gasesc repede locul. Asa ca m-a incantat provocarea celor 52 de spatamani si chiar daca suma e mica visez la o vacanta. Vreau sa ma pot tine de provocare si pentru asta mi-am cumparat o cutiuta care sa ma motiveze, in care sa imi tin economiile. Si pentru ca am simtit intotdeauna sarbatorile de iarna ca o perioada plina de bucurie, cadouri si abundenta, am optat pentru o tema de craciun ca sa pot face asta cu bucuria si entuziasmul cu care astept craciunul.


Cum vi se pare aceasta provocare? 
Va intereseaza?
Mie mi se pare interesanta si oricum voi posta in fiecare luni ceva pe tema economisirii si ca am economisit asa ca va astept si pe voi fie cu un comentariu la postare, fie cu cate o postare.



2 comentarii:

  1. Hm, interesant !
    Nu stau prea bine la economisiri, dar nici la lecții !😃
    Să ai multă baftă și răbdare timp de 52 lecții !!!
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.